Algemene vragen

Zijn de artikels online dezelfde als in de winkel?

Onze online shop is een grote weergave van onze artikelen die we in onze fysieke winkel verkopen. Er zijn enkele producten die niet online aangeboden worden, om een volledig beeld van ons aanbod te hebben kan u best langskomen in onze winkel.

Is er een prijsverschil tussen de prijzen in de winkel en de webshop ?

De prijzen in de webshop zijn dezelfde als de prijzen in de winkel. Enkel is er een kleine meerkost om deze te verzenden.

Hoe nauwkeurig zijn de foto’s op de website ?

We hebben geen professionele fotostudio om foto’s te maken van alle producten.

De kleur die op het scherm van uw computer getoond wordt, kan verschillen vertonen met de werkelijke kleur van het artikel. Wij doen er echter alles aan om onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen zodat u als klant voldoende informatie krijgt.

Wat als producten niet meer in voorraad zijn?

Exclusieve artisanale items waardoor er vaak slechts enkele van gemaakt worden. Wanneer de door u bestelde producten, op hetzelfde moment in de winkel worden verkocht, krijgt de verkoop in de winkel voorrang. Pas wanneer u een bevestigingsmail van verzending heeft ontvangen, zijn de producten definitief van u. wanneer producten niet meer voorradig zijn, ontvangt u hierover een mail. Wij storten het door u betaalde bedrag dan zo snel mogelijk terug.

Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling ?

Contacteer dan binnen de 7 dagen na ontvangst van uw producten onze klantendienst via mail, info@Juliasartisan.be, of telefonisch (+32) (0) 493 07 44 15, met vermelding van uw ordernummer, uw klantennummer en het probleem.

Hoe en wanneer kan ik de online shop Julia’s Artisan contacteren?

U kan een mail sturen naar info@juliasartisan.be

U kan ons steeds telefonisch bereiken op (+32) (0)493 07 4 15 tijdens de openingsuren van de winkel van vrijdag tot zondag tussen 10u en 18u.